page_banner

nutizie

Novu Gru di Ponte in Stile Cinese

KORIG CRANES seguita strettamente u scopu strategicu naziunale "doppiu carbonu", mentre custruendu una fabbrica verde naziunale, cù u scopu di sviluppà prudutti cù un cunsumu d'energia più bassu, un rendimentu più forte è un funziunamentu più còmuda, ci sforzemu di furnisce i clienti servizii verdi.

Cum'è l'unica impresa high-tech in u mondu chì hà maestru di a tecnulugia core di tutta a catena di l'industria di i veiculi d'energia nova, l'ughjettu di serviziu di questu tempu hè u puntu di riferimentu è l'orgogliu di l'industria domestica di i veiculi d'energia nova.I prudutti verdi KORIG CRANES serve a so nova pruduzzione di veiculi energetichi è prughjetti di fabricazione, chì hè un riflessu prufonda di a cunvergenza è a cumpatibulità di i dui per prumove u sviluppu di a nova industria energetica, è dinò un approcciu bidirezionale à u verde, low- carbonu è sviluppu di alta qualità di i dui lati.

 

新中式桥机2

 

A grua spedita à e trè basi di produzzione maiò di u cliente, hè un tipicu rappresentante di i novi prudutti cinesi di KORIG CRANES, ùn solu sustene u cuncettu di cuncepimentu core di i prudutti KORIG CRANES hè sempre statu ligeru, ma ancu à a dumanda di i clienti orientata, in u prucessu elettricu di una gamma completa di sperienza di u cliente.

In ordine per salvà a stallazione di u cliente di tempu sistema di cuntrollu ilittronica, tantu ca l 'attrezzatura più veloce è prima in pruduzzione.Products in a fabbrica prima di u cumpletu di cable pre-production, direttamente cacciatu da i prucedure wiring situ.

 

新中式桥机

 

E duie estremità di u cable esternu sò cunnessi per mezu di connettori pesanti, è i clienti ponu aduprà solu cunnessu in situ.Hè facile à upirari.

L'appiecazione di a stallazione di luce, u prucessu senza cablaggio, hè a prufundità di l'implementazione pensata "standard di u cliente" di KORIG CRANES, u futuru di a nova gru chinesa hà da cuntinuà à seguità a "esigenza di i clienti" stu faro innuvà constantemente.

 

新中桥机细节图新中式桥机零件


Postu tempu: Apr-20-2023