page_banner

nutizie

Ricertamenti, KORIG CRANES dui 40Ton railed tire portique gru, ghjuntu cù successu longu i paesi Belt and Road - Yemen, servirà in u pianu di aiutu di l'alimentu di l'ONU à Yemen, u trasportu di l'alimentu portu di u Yemen è u travagliu di stacking container.

A gru a portale di pneumatici railed 40Ton hè un pruduttu innovativu di KORIG CRANES.Guidatu da a teoria di u disignu modulare, hè alimentatu da l'unità diesel.Hà e caratteristiche di flessibilità, alta efficienza, pesu ligeru, bassa pressione di rota è alta stabilità, è hè largamente utilizatu in u trasportu automaticu horizontale di container in u terminal.

卫华RTG2

Caratteristiche tecniche chjave di a gru di pneumatici 40Ton:

1.U meccanismu di lifting adopta dui setti di unità indipindenti è tecnulugia di sincronia persunalizata per ottene una sincronizazione cumpleta in u prucessu di elevazione.

2.Container crane adopta un design anti-swing di tippu di rail, dotatu di funzioni di traduzzione è rotazione, forte adattabilità

3.U grande veiculu adopra un cuntrollu di sterzatu à quattru roti è all-drive all-electric, cù funzioni di direzzione dritta, oblicua è Ackermann.

4.U sistema di cuntrollu elettronicu adopra l'unità di modulu ASW auto-sviluppatu, chì hà e funzioni di cuntrollu di guida in ciclu chjusu, operazione di correzione di deviazione intelligente, monitoraghju di u statutu di u funziunamentu, aghjurnamentu è mantenimentu remoti.

卫华RTG


Postu tempu: Apr-21-2023