page_banner

nutizie

 

Port cum'è u node di a reta di trasportu globale globale, a ferrovia cum'è l'arteria principale di l'ecunumia naziunale, l'infrastruttura naziunale impurtante, sia in a nostra pusizione è a funzione di sviluppu ecunomicu è suciale hè assai impurtante.In u terzu trimestre, KORIG CRANES Port Machinery hà firmatu ordini per parechji grandi prughjetti, cum'è un portu in Jiangsu, cumpletu a consegna di u produttu di prughjetti maiò cum'è l'esportazione in Indonesia, è hà cuntinuatu à cuntribuisce à u sviluppu di u trasportu intelligente globale.

 

服务于河南某铁路项目——轨道式集装箱门机3

Gru di Porta di Container Tipu di Ferrovia Aduprata in u Prughjettu Ferroviario di Henan

GJM40.5t-30m a grua gantry di cuntainer di tippu di ferrovia serve un prughjettu speciale di espansione di container di linea ferroviaria in a pruvincia di Henan.

Sta macchina struttura unica cantilever, prestazione stabile, longa vita, alta efficienza di pruduzzioni, larga gamma di funziunamentu, usu, mantenimentu, mantenimentu faciule.

Cù l'indicazione di sicurezza perfetta è u dispositivu di prutezzione di sovraccarichi, assicura in modu efficace a sicurità di l'operatori è l'equipaggiu.

L'accionamentu elettricu adopta a cunversione di frequenza AC digitale cumpleta, regulazione di velocità di cuntrollu PLC tecnulugia unica, cuntrollu flessibile, alta precisione.

 

服务于江苏某铁路项目——轨道式集装箱门机5 服务于江苏某铁路项目——轨道式集装箱门机6

Gru di porta di containeru di tipu di ferrovia aduprata in Jangsu RPrughjettu di a strada

 U prughjettu include trè grue KORIG CRANES 40.5t-18m per a porta di u containeru di ferrovia, chì sò aduprate per a ricustruzzione di una ferrovia speciale in Jiangsu.

Cumminatu cù u situ per cuncepisce e gambe alte è bassu, è aduttà a struttura di u trolley superiore è inferiore, a rotazione di u trolley superiore, per scuntrà e cundizioni d'usu di u situ.

Configurate u sbloccamentu automaticu di a serratura FTR è u sistema anti-lifting di a pelle di a vittura per assicurà un funziunamentu sicuru di tutta a macchina.

Equipatu di monitoraghju di u statutu, diagnosi di difetti, riassuntu di l'infurmazioni è altre funzioni, elevazione è avvolgimentu cù una funzione anti-swing flexible in dui sensi, equipatu di sistema elettronicu anti-swing, migliurà l'efficienza di a scatula.

 

服务于印尼某港口项目——门座式起重机5 服务于印尼某港口项目——门座式起重机3

 

Portal Crane Adupratu in Prughjetti Portu in Indonesia

U prugettu hè custituitu da 7 setti di gru a portale rotanti cumpletu, sviluppati apposta per a manipulazione di carichi generale è di carichi in massa in u portu, chì ponu risponde à e esigenze di diverse cundizioni operative in u terminal portu.

Boom combinazione di quattru ligami, struttura di cornice di porta di u corpu di cilindru, u dispositivu di cuscinetti di slewing adopta un cuscinettu di slewing grande, pò adattà à i bisogni di l'operazione di ganciu è afferrare, in diversi intervalli di travagliu ponu elevà a carica currispondente per a variazione di l'amplitude horizontale è a rotazione di 360 °.

I meccanismi d'elevazione, di amplificazione è di rotazione ponu operare indipindentamente o inseme, è tutta a macchina pò correre in linea dritta longu a pista horizontale.

L'elevazione, a variazione di l'amplitude, a rotazione, u meccanismo di operazione tutti adoptanu u cuntrollu di frequenza AC, tutta a macchina adopta u sistema di cuntrollu PLC, a regulazione di a velocità continua à frequenza completa è u sistema di monitoraghju di difetti.

 


Postu tempu: Apr-21-2023