page_banner

nutizie

U KORIG CRANES 600t nova grua di grande gantry in stile cinese hè stata installata è furnita cù successu in u situ di u Prughjettu Hydropower Yuehe in a Pruvincia di Guangdong recentemente.

Stu pruduttu hè sviluppatu, cuncepitu è ​​pruduttu in modu indipendenti da KORIG CRANES, utilizatu principalmente in u travagliu di sollevamentu di pile di tubi di turbine eoliche offshore, barili di torre, pale di ventu è altre attrezzature.Promuove fermamente u sviluppu di u sistema di energia pulita lucale, è cuntribuisce à a prumuzione attiva è stabile di u piccu di carbone è a neutralità di carbone.

新中式门机2

KORIG CRANES 600t novu caratteristiche di u produttu di gru a portale in stile cinese


Utilizendu u cuncettu di cuncepimentu ligeru, struttura compatta, pesu ligeru, pressione di rota bassa, cunsumu d'energia bassu.

Aduttà u cuntrollu di cunversione di frequenza, elevazione, funziunamentu liscia, picculu impattu, pocu rumore.

Parti d'alta prestazione, cù riduttore di ingranaggi duru, bobina d'acciaio, puleggia rullata, rote forgiate 65Mn.

Tutta a macchina hè dotata di un dispusitivu di currezzione di deviazione elettrica, per assicurà l'operazione sincrona di i dui lati di a vittura, per rializà a correzione di deviazione automatica, è tutta a macchina hè dotata di surviglianza di sicurezza è altre tecnulugia di cuntrollu elettronicu.

Sparatu variabile, span pò esse cambiatu da 40m à 50m cum'è necessariu.

 

  • 新中式门机1

Postu tempu: Apr-20-2023