page_banner

nutizie

 

1.KORIG CRANES Crane hè adupratu in u prughjettu di l'aghjurnamentu di l'alluminiu Indonesia.Stu prughjettu hà un totale di 11 prudutti KORIG CRANES, cumprese 4 gru insulated, chì sò adattati per a scena di travagliu duru di l'attellu elettroliticu d'aluminiu.Si servirà a serie elettrolitica naziunale indonesiana d'aluminiu, prughjettu di aghjurnamentu.Stu prughjettu hè di grande importanza per a nostra sucetà avanzata di a tecnulugia di l'equipaggiu di elevazione speciale in l'industria di l'aluminiu elettroliticu in l'Asia Sudueste.

 

卫华起重服务于印尼铝业升级改造项目0 卫华起重服务于印尼铝业升级改造项目

 

2.KORIG CRANES U serviziu di gru in a fabbrica di u cliente di u Messicu, stu prughjettu di u Messicu KORIG CRANES intraprende da u disignu di u produttu, a fabricazione, u trasportu, a stallazione di tuttu u prucessu di servizii in u casu di l'epidemie à l'estero. finitu cum'è programatu.

 

墨西哥0 墨西哥0

 

3.KORIG CRANES a nova gru a portale di stile cinese è a gru di ponte di un fasciu sò cuncepite è cumpletate indipindentamente in cunfurmità stretta cù e specificazioni di cuncepimentu di i machini di elevazione europei.Attualmente, KORIG CRANES New Chinese Gantry Crane serve u più grande prughjettu idroelettricu in Africa situatu in Tanzania.

坦桑尼亚

坦桑尼亚0

 

4.Compared cù i prudutti ordinali, stu batch of lifting equipment hà e caratteristiche di pesu ligeru è pocu cunsumu d'energia per a machina di assemblea finali, chì risponde à uBangladeshl'operazioni di a linea di assemblea in situ di u cliente da l'attellu di trasferimentu, l'attellu di laminazione à l'attellu di decapaggio.

 

孟加拉0 孟加拉1)

 

 


Tempu di Postu: Apr-24-2023